fredag 10 augusti 2018

Alexanderteknik hösten 2018

Sommaren 2018 har varit lång och varm. 
Ännu är det inte höst men jag är tillbaka efter ledighet så det går bra att boka privatlektioner.

Ordinarie pris per Alexanderlektion är 700 kronor (40-50 minuter)
Introduktionspaket 2 lektioner 1000 kronor
Paket 10 lektioner 6300 kronor (används inom 1 år om inget annat avtalats)

I juli hade jag 30-årsjubileum som Alexanderlärare!!! Hurra! Jag har inte bestämt om jag ska ge mig själv en guldklocka eller något annat...

Däremot har jag ett JUBILEUMSERBJUDANDE med Alexanderlektioner i augusti:

2 ordinarie lektioner för 900 kronor
5 halvtimmas lektioner (tas under 1-2 veckor) för 1900 kronor
10 halvtimmas lektioner (tas under 2-4 veckor) för 3700 kronor

Att intensivt ta en serie Alexanderlektioner är omtyckt av många!
Maila barbro@alexandertechnique.se för frågor eller för att boka lektioner.

Alla priser inklusive moms för privatpersoner och exklusive för företag.

Snart kommer datum för höstens föreläsningar/workshops och kurser. Väldigt snart går det också att knacka på dörren vid Viloplatsen 4 igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar